+ Odpowiedz w tym wątku
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 31 do 39 z 39

Wątek: Zmiany:)

  1. #31
    odbiegając od tematu - może by zaimplantować wskaźnik czasu spędzonego na forum (dosłownie czas poświęcony na czytanie/pisanie) liczony w minutach/godzinach/tygodniach etc??

    to taka bzdura, ale wielu lubi jak m licznik idzie w górę ^^


    e/
    zegar widoczny dopiero po wejściu w Jego profil
    Nie doradzam przez PW.
    Pozdrawiam
    maniak7000


    Do poczytania:
    Baza Wiedzy


  2. #32
    Czemu nie, zawsze to jakieś udoskonalenie

  3. #33
    mam taka propozycje odnośnie pw zeby po zalogowaniu sie na forum wyswietlało sie ze nie ma nowych wiadomosci bądź jest 1 nieprzeczytana wiadomosc nie trzeba bedzie za kazdym razem wchodzić w pw tak troche namieszałem ale jak na kilku forach na których jestem zarejestrowany i pomaga mi to np. Jak pisze z tel.

  4. #34
    takie wyskakujące okno jest do aktywacji w ustawieniach Twojego konta
    Nie doradzam przez PW.
    Pozdrawiam
    maniak7000


    Do poczytania:
    Baza Wiedzy


  5. #35
    a mozesz mi podpowiedziec jak to ustawić

  6. #36
    wejdź w ustawiania i zaznacz kwadracik o powiadomieniach


    operacje -> ustawienia ogólne i tam masz dwie opcje:

    Powiadomienie e-mailowe o otrzymaniu prywatnej wiadomości oraz Powiadamianie o otrzymywaniu prywatnej wiadomości w formie pop-upu:
    Nie doradzam przez PW.
    Pozdrawiam
    maniak7000


    Do poczytania:
    Baza Wiedzy


  7. #37
    dobra dzieki juz mam

  8. #38
    Dziewczyny jeśli chcecie mieć super figurę to ze szczerego serca polecam tego Pana – www.igortreneronline.pl Ułożył mi chyba najlepszy plan jaki kiedykolwiek przerabiałam. Mam na myśli dietę, trening u suplementację(bo to też istotne). Jest taki pakiecik na stronie i można go od ręki zamówić. Co mi dał? Przez wiele lat borykałam się z dużą nadwagą i czułam fatalnie, żyć mi się odechciewało – tyle miałam kompleksów. Ale spróbowałam ostatni raz coś zmienić i ten Pan spadł mi jak z nieba. Efekty były w mgnieniu oka! Ujędrniłam biust, pośladki i przede wszystkim zrzuciłam ten okropny tłuszcz z brzucha! Znowu pokochałam moje ciało i chętnie chodzę na basen, a tym sezonie wybieram się do Egiptu i już nie mogę się doczekać jak tylko założę strój kąpielowy. Warto zajrzeć dziewczyny www.igortreneronline.pl bo jest tam teraz rabat 50% na wszystkie plany i pakiety ☺

  9. #39
    Dziewczyny jeśli chcecie mieć super figurę to ze szczerego serca polecam tego Pana – www.igortreneronline.pl Ułożył mi chyba najlepszy plan jaki kiedykolwiek przerabiałam. Mam na myśli dietę, trening u suplementację(bo to też istotne). Jest taki pakiecik na stronie i można go od ręki zamówić. Co mi dał? Przez wiele lat borykałam się z dużą nadwagą i czułam fatalnie, żyć mi się odechciewało – tyle miałam kompleksów. Ale spróbowałam ostatni raz coś zmienić i ten Pan spadł mi jak z nieba. Efekty były w mgnieniu oka! Ujędrniłam biust, pośladki i przede wszystkim zrzuciłam ten okropny tłuszcz z brzucha! Znowu pokochałam moje ciało i chętnie chodzę na basen, a tym sezonie wybieram się do Egiptu i już nie mogę się doczekać jak tylko założę strój kąpielowy. Warto zajrzeć dziewczyny www.igortreneronline.pl bo jest tam teraz rabat 50% na wszystkie plany i pakiety ☺

+ Odpowiedz w tym wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów